Köszöntök Mindenkit!


Nyíri Eszter Stiga vagyok, diplomás óvónő, amatőr író.

Ezen a blogon találjátok írásaim egy részét - novellákat, gondolatokat, mini-regényeket -, megjelent műveimet és "írói" világom főbb eseményeit, történéseit.

(Használjátok a címkéket!)



Oldalt elérhetitek az alblogjaimat

(Full Moon - Twilight fanfiction, Renesmee és Jacob szerelmének varázslatos története;

Tündérmesém - Anne, egy cseppet sem hétköznapi, nyüzsgő fiatal nő meséje, aki a távoli, ködös Angliában kergeti álmait és a lehetetlennek tűnő szerelmet;

BackStage - a Sacckával közösen komponált sztori, mely egy musicaliskola mozgalmas, színes életébe enged betekintést).



Ha erre jártok és kis világom elnyeri tetszéseteket, hagyjatok nyomot magatok után!



Jó olvasást, keltsük életre a mesét!



Stigu _@/”




2010. július 7., szerda

FM FRISS és pár újdonság

Sziasztok!


Örömmel jelentem, megérkezett a friss, ropogós Full Moon fejezet, szám szerint a 16. A saját blogján már olvasható!
Remélem, hogy elnyeri a tetszéseteket. Én pedig kérnék sok-sok véleményt! :)

A FM-nek már csak 2 fejezete lesz, tehát hamarosan véget ér a történet... de ne legyetek nagyon szomorúak, mert indul gőzerővel a Tündérmesém, aminek belátható időn belül megnyit a blogja is (ami amúgy már készen van, és gyönyörű... örök hála érte Atyusnak és Aby-nek, akik nem sajnálják az idejüket rám).


Az újdonság, ami a címben olvasható, a Főblog CHATBOX-ja. Remélem, hogy sokan fogtok írkálni bele. Annyit kérnék csak ezzel kapcsolatban, hogy a hirdetést mellőzzük. Ha valaki szeretne bannercserét, az írjon nekem e-mailt, vagy véleményt, és én meglesem az oldalát, stb. Nem vagyok semmi jónak az elrontója, csak a megfelelő helyen tegyétek. :D

A másik kérdésem ezzel kapcsolatban az lenne (ezt már kiírtam az FM blogjára is), hogy szükségét érzitek-e annak, hogy az FM-en is legyen Chat?! Mert ha igen, akkor megpróbálom rávenni drága Aby-met, hogy oda is tegyen. Véleményeket várok bárhová :D


Ezen kívül a héten belevetem magam a bannercserélgetésbe, szóval elképzelhető, hogy a napokban sok jó írás bannerje fog felkerülni a főblogra, úgyhogy nézegessétek majd bátran, hátha van valami új harapnivaló :)


Na, ennyi lenne a közérdekű információ :)


Puszi nektek, élvezzétek a nyarat, amíg még van: Stigu





_@/"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése