Köszöntök Mindenkit!


Nyíri Eszter Stiga vagyok, diplomás óvónő, amatőr író.

Ezen a blogon találjátok írásaim egy részét - novellákat, gondolatokat, mini-regényeket -, megjelent műveimet és "írói" világom főbb eseményeit, történéseit.

(Használjátok a címkéket!)



Oldalt elérhetitek az alblogjaimat

(Full Moon - Twilight fanfiction, Renesmee és Jacob szerelmének varázslatos története;

Tündérmesém - Anne, egy cseppet sem hétköznapi, nyüzsgő fiatal nő meséje, aki a távoli, ködös Angliában kergeti álmait és a lehetetlennek tűnő szerelmet;

BackStage - a Sacckával közösen komponált sztori, mely egy musicaliskola mozgalmas, színes életébe enged betekintést).



Ha erre jártok és kis világom elnyeri tetszéseteket, hagyjatok nyomot magatok után!



Jó olvasást, keltsük életre a mesét!



Stigu _@/”




2010. június 12., szombat

Rebirth - Újjászületés

Sziasztok!

Sajnos új fejezettel még mindig nem szolgálhatok... nem igazán úgy jött össze az írás, ahogy terveztem, de a fejezet egy része már készen van, és ígérem, hogy nagyon sietek vele, hogy a jövő héten, még a tábor előtt mindenképpen kaphassatok friss, ropogós fejezetet.
Viszont van magyarázatom is a lemaradásomra, ugyanis helyette szép rendet teremtettem az életemben és a környezetemben, ami majd segít a kreatívkodásban, és megírtam a Tündérmesém prológusát, illetve még egy novellát.


Közben most a blog egy kicsit (egy kicsit???) megújult, mint láthatjátok. :) Nagyon nagy köszönet érte Atyusnak (aki a manót szerezte/csinálta) és Aby-nek, akik folyamatos jelleggel szenvednek itt vele és velem :D Imádom őket érte!!! :) (Bár Atyust még nem ismerem személyesen, de már így is imádom...)
Egy kis magyarázat az új külsőhöz: a fejlécen látható manó az én ihlet-manóm, aki most már állandó jelleggel velem lesz, nem eresztem, nem adom kölcsönbe. Az enyém!!! :) Remélem, hogy most, hogy ideláncoltam magamhoz, aktívabban fog közreműködni az írásban. :))

Az elkövetkező héten remélhetőleg meg tudom nyitni az új Full Moon blogot is, és a következő fejezetet már oda tudom feltenni.


Amúgy tegnap a Vámpírok bálján voltam, ami frenetikus volt. Nagyon imádtam. Annyira élvezhető volt az egész darab, amire nem is számítottam :)


Nos, most megyek is vissza a papír mellé, hogy minél előbb kész legyek. Nektek szép, napsugaras hétvégét, vigyázzatok a napon, hogy ne égjetek le, és ne kapjatok napszúrást! :)


Puszi: Stigu



Ui.: Addig egy kis nézegetni való... a legújabb kedvencem:

http://www.youtube.com/watch?v=CB-bqrfaOK4

Már vagy százszor megnéztem :)) Annyira, de annyira várom már a filmet... gondolom, már ti is. :) Abban mondjuk még mindig nem hiszek, hogy élve végig fogom tudni nézni :D




_@/"

6 megjegyzés:

  1. Szia Stiga!

    Áhh, tegnap nem bírtam feljönni, és rendesen pánikoltam, hogy most nem tudom mi lesz...xD

    Aranyosak a csiguszok(:

    Nalla

    VálaszTörlés
  2. Szia Stiga!
    Jó lett az új dizi, és nagyon édes az ihletmanód:)
    Ez a vidi nekem is a kedvencek között van. Persze mindegyik kedvenc, ami velük kapcsolatos :D
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Szió!

    Juj, nagyon jó lett az oldalad, aranyosak ezek a kis csigabigák:)) Jó ránézni erre az oldalra, felvidul az ember. Az államvizsgádhoz pedig utólag is gratulálok, felemelő érzés, ugye? :))
    Puszi!

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!

    Köszönöm, hogy komiztatok és örülök, hogy tetszik az oldal új dizájnja. :)

    Van egy jó hírem is: az új FM fejezet majdnem készen van, már nagyon kevéske hiányzik, amit még ma este megpróbálok megírni, holnap gépelni és akkor kedd délután már fent is lesz. :) Remélem, hogy tetszeni fog majd nektek, mert eléggé el vagyok bizonytalanodva vele... nem is nagyon akaródzott menni most az írás. Mondjuk mióta Manóka kint van, sokkal jobban megy.

    Addig puszi nektek: Stiga _@/"

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nagyon aranyos lett az új dizájn. Személyesen nem ismerlek, de megláttam és ez olyan Stigus :D
    A manóka nagyon aranyos, remélem sokszor jóllakatjuk.
    Várom a következő fejezetet :D
    puszik

    VálaszTörlés
  6. Szia Carrie!

    Örülök, hogy tetszik az oldal... igen, nagyon Stigus :D

    Manóka most elkezdett végre hízni... én szeretném, ha már gurulna :D

    Pusz: Stig _@/"

    VálaszTörlés