Köszöntök Mindenkit!


Nyíri Eszter Stiga vagyok, diplomás óvónő, amatőr író.

Ezen a blogon találjátok írásaim egy részét - novellákat, gondolatokat, mini-regényeket -, megjelent műveimet és "írói" világom főbb eseményeit, történéseit.

(Használjátok a címkéket!)



Oldalt elérhetitek az alblogjaimat

(Full Moon - Twilight fanfiction, Renesmee és Jacob szerelmének varázslatos története;

Tündérmesém - Anne, egy cseppet sem hétköznapi, nyüzsgő fiatal nő meséje, aki a távoli, ködös Angliában kergeti álmait és a lehetetlennek tűnő szerelmet;

BackStage - a Sacckával közösen komponált sztori, mely egy musicaliskola mozgalmas, színes életébe enged betekintést).



Ha erre jártok és kis világom elnyeri tetszéseteket, hagyjatok nyomot magatok után!



Jó olvasást, keltsük életre a mesét!



Stigu _@/”




2010. június 16., szerda

MEGNYITOTT AZ ÚJ FM!!!!

Sziasztok!

Nagy nap a mai!!! Az új (15.) fejezettel megnyílt az FM új blogja!!! :)))


http://fullmoon-stigabiga.blogspot.com/



A blogot elérhetitek az oldalsávból is, kint van a bannerja. Alatta van már a Tündérmeséé is, de azt még nem tudjátok elérni... és még úgysincs benne semmi. :)

Ne ijedjetek meg, ha nem látjátok itt a konkrét fejezeteket, mert erről a blogról lekerülnek, azokat csak az FM-én tudjátok majd olvasni, viszont ide mindig ki lesz írva, hogy körülbelül mikor lesz friss, illetve, ha van friss :)
Szerencsére a fejezeteket kommentekkel együtt át lehetett tenni, úgyhogy azok a szépségek sem vesztek el, amiket írtatok nekem. :)


Az új fejezetről annyit, hogy remélem, tetszeni fog, én nagyon sokat szenvedtem vele, mert nem akart Jake és Nessie a fejembe visszaköltözni, de csak meglett. Nehéz szülés volt :D


A következő fejezet még nem tudom, mikor fog érkezni, ugyanis most szombattól csütörtökig táborban leszek, ahol nem valószínű, hogy lesz időm írni (szinte 0% az esély rá), de utáni igyekszek majd belehúzni, mielőtt véresre rágjátok a körmötök :))

Aztán úgy tervezem, hogy júliusban beindul a Tündérmesém is, ami remélem, hogy szintén elnyeri majd a tetszéseteket.


Jó olvasást és nézelődést nektek! És szép nyarat :))






_@/"

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Még nem is mondtam, hogy mennyire tetszik az oldal. :) A lányok (Kisz és Aby) mutatták nekem, mikor ott voltam, és már mikor megláttam, szélesen kezdtem vigyorogni, pedig megígértem nekik, hogy direkt fapofával fogom nézni, mert kíváncsiak voltak az arcomra. :D Szerintem nagyon aranyos, olyan hozzád illő. Atyus és Aby nagyon ügyesek voltak, megérdemlik a dícséretet. :) A Full Moon is nagyon tetszik, gyönyörű lett. :)
    Szóval csak enynit akartam igazából. :D
    Pussz: Fummie

    VálaszTörlés