Köszöntök Mindenkit!


Nyíri Eszter Stiga vagyok, diplomás óvónő, amatőr író.

Ezen a blogon találjátok írásaim egy részét - novellákat, gondolatokat, mini-regényeket -, megjelent műveimet és "írói" világom főbb eseményeit, történéseit.

(Használjátok a címkéket!)



Oldalt elérhetitek az alblogjaimat

(Full Moon - Twilight fanfiction, Renesmee és Jacob szerelmének varázslatos története;

Tündérmesém - Anne, egy cseppet sem hétköznapi, nyüzsgő fiatal nő meséje, aki a távoli, ködös Angliában kergeti álmait és a lehetetlennek tűnő szerelmet;

BackStage - a Sacckával közösen komponált sztori, mely egy musicaliskola mozgalmas, színes életébe enged betekintést).



Ha erre jártok és kis világom elnyeri tetszéseteket, hagyjatok nyomot magatok után!



Jó olvasást, keltsük életre a mesét!



Stigu _@/”




2010. június 19., szombat

New Moon T-shirt... I'm not shirtless anymore

Sziasztok!

Így, a tábor előtt 6 órával még muszáj valamit bejegyeznem! :)

Az én egyetlen, legédesebb bátyám ma olyannal lepett meg, amitől kb. fél óráig sipítoztam. Hozott nekem egy New Moon pólót, amit a DVD megjelenés alkalmából nyomtak :)) Edward, Bella és Jake van rajta. És Jacobon van póló :D

Annyira gyönyörű, hogy arra nincsenek szavak.
Az egyetlen probléma vele, hogy nem fogom tudni sokat hordani, mert annál jobban féltem, és valószínűleg a túl sok mosás sem tesz jót neki. Mindenesetre az Eclipse premieren tuti ez lesz rajtam, a Tough Girl-ök meg majd le akarják rólam rángatni :))


És egy pár szó a csodás film rémes magyar szinkronjáról...
I HATE IT! Borzalmas, úgy, ahogy van. Nem tudom, minek kell erőltetni ezt a szinkronizálás dolgot, már a Twilight sem volt jó...
A kedvencem: "A méretem és a tudásom miatt..." Jake-től. Hát, nem semmi. Mondjuk lehet, hogy attól a mérettől én is idősebbnek nézném. :))

Na, most megyek aludni, holnap hajnalban kelés, és indulás a pusztába. Remélem, hogy jó lesz az idő és nem visz el minket az ár, illetve hogy az egész tábor jó lesz... és nem fogok nagyon kikészülni. :))

Csütörtök este jelentkezek majd, aztán egyszer csak jön az új fejezet is.

Pusz: Stigu





_@/"

5 megjegyzés:

  1. Szia Alice-em!

    Jaja, majd lerángatjuk rólad! XD

    Na és a szinkron!!!! ááááááááá!!!!!!!!
    Nekem még a DVD lejátszó is megadta magát, mert nem akarta, nem tudtam elviselni ezt a borzalmat. XD
    Emmett hangja a legborzasztóbb, mint egy 10 éves kislány, de a többieké se jobb. :S

    Légy jó és vigyáz magadra! ;)

    Pusz, Krisz

    VálaszTörlés
  2. Jaj, és a legnagyobb dumát elfelejtettem!!!!

    Valentine’s Day (fim) benne Taylor...

    "Tudod... unom,... hogy mindig meztelen felsőtesttel kell pózolnom!" by: Tay XD

    Bocsi, csak ma láttam, és nem megy ki a fejemből, vagy 60x már megnéztem ezt a jelenetet! XD

    VálaszTörlés
  3. Nekem is van olyan pólóm, de én magamnak nyertem. Majd én is abban megyek, és egymáshoz leszünk öltözve. :D
    Pussz. :)

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!

    Hazaértem a táborból... egyben :D Holnap próbálok írni és lesz egy új novella is... Edwardos-táboros :D Remélem, hogy sikerül jól megírnom.

    Addig puszi nektek :)

    Stigu _@/"

    VálaszTörlés
  5. Igen, teljesen igazad van:)
    Mi a lovastáborban néztük, (közkívánatra) és mikor Jake azt mondta, akkor mi szakadtunk a röhögéstől, mivelhogy elég félreérthető az a bizonyos mondat XD

    VálaszTörlés