Köszöntök Mindenkit!


Nyíri Eszter Stiga vagyok, diplomás óvónő, amatőr író.

Ezen a blogon találjátok írásaim egy részét - novellákat, gondolatokat, mini-regényeket -, megjelent műveimet és "írói" világom főbb eseményeit, történéseit.

(Használjátok a címkéket!)



Oldalt elérhetitek az alblogjaimat

(Full Moon - Twilight fanfiction, Renesmee és Jacob szerelmének varázslatos története;

Tündérmesém - Anne, egy cseppet sem hétköznapi, nyüzsgő fiatal nő meséje, aki a távoli, ködös Angliában kergeti álmait és a lehetetlennek tűnő szerelmet;

BackStage - a Sacckával közösen komponált sztori, mely egy musicaliskola mozgalmas, színes életébe enged betekintést).



Ha erre jártok és kis világom elnyeri tetszéseteket, hagyjatok nyomot magatok után!



Jó olvasást, keltsük életre a mesét!



Stigu _@/”




2010. június 27., vasárnap

Életjel Tábor után, a frissekről...

Sziasztok!

Gondoltam, most, hogy túl vagyok mindenen, adok egy kis életjelet magamról...


Csütörtökön szerencsésen hazaérkeztem a táborból, egy kicsit sikerült eláznunk, egy kicsit sikerült leégnünk, sokat énekeltünk és keveset aludtunk, szóval minden megvolt. :)
Ráadásul Edward gondolatban végig velem volt, sőt szinte már kísértett az állandó jelenlétével :D És még néha Abyvel is sikerült beszélnem telefonon, ami mindig lélekmelengető volt :)

Vagy még ma, vagy holnap fel is kerül majd egy kis novella, amit a tábor ihletett és már a legelső nap megszületett a fejemben, csak sajnos ott, a természet lágy ölén egy megveszekedett pillanatom sem volt, hogy írjak, vagy egyáltalán a saját gondolataimhoz jussak...

Ez a mondandóm másik légyege: FM friss sajnos még nincs. Megpróbálok nagyon sietni vele, és remélem, hogy csütörtökig sikerül feltennem, csak még közben ugye Eclipse premier is lesz, ami nem tudom, hogy mennyire fog megviselni... :) Kedden az éjfélin találkozhattok velem, meg a TG-vel is, a Mammutban, az egyes teremnél.

Ha csütörtökig nem készül el felrakható állapotban, akkor csak vasárnap este, vagy hétfőn jön, mert pénteken elutazok és a hétvégén végig házon kívül leszek.

De azért megpróbálok nagyon sietni vele, csak hát, ez is egy elég hosszú fejezet lesz. Sok minden fog történni benne.


A mai nap pedig még egy dolog miatt nagyon fontos volt nekem: ma volt a diplomaosztóm. :)
Sajnos a diplomát még nem kaptam meg, mivel csak a fél nyelvvizsgám van meg, de ha megkapom, akkor szép, vörös diploma lesz... kitüntetéses. Igazán büszke vagyok rá, hogy úgy végig tudtam csinálni ezt a 3 évet, hogy mellette végig dolgoztam, meg írtam, meg mindent csináltam, és hogy emellett még ilyen szép lett az eredményem is. Kaptam is egy szép könyvet jutalomból, aminek szintén nagyon örültem.

Úgyhogy az életem ezen szakasza is lezárult, most már kézzelfoghatóan.

És erre a nagy alkalomra a családom meglepett egy kis ajándékkal, aminek nagyon örültem. Kaptam egy kis plüss Jacobot :)

Nézzétek meg:







Hát nem irtózatosan édes?! :))
Ma már vele töltöttem a délutáni sziesztámat, és nagyon jó, hűséges alvótársnak bizonyult :)


Na, megyek vissza az íróasztalhoz és megpróbálok valami értelmeset írni. Remélem, sikerül :)


Legyetek jók és élvezzétek a nyarat, ami végre talán beköszön.
Puszi: Stigu





_@/"

1 megjegyzés:

  1. Szia Baby!

    Először hatalmas gratula! :)
    Nagyon büszke vagyok az én ikremre! :)
    Hát az enyém tuti nem lesz vörös, mert én vagyok a lustább! :P
    Igazán megérdemelted, és van is mire büszkének lenned! ;)
    A kisfarkasnak pedig viszek egy kis zsákot, amibe belerejthetem, amíg nem figyelsz. :P
    Na jó, nem. De a premierre mindenképp hozd, remélem, megengeded, és végigsimíthatom a bundáját. Na jó, ez kész. xD
    Ez is a te hibád, kellett neked megfertőznöd a Jake-imádattal. Team Jakeward! Még a hátterem is lecseréltem, és lázasan kutatok képernyőkímélő után. Ez normális?
    Inkább ne válaszolj! Tudom magamtól is: NEM! :P
    De sebaj! Never mind! xD
    Alig hiszem el, hogy már csak kettőt kell aludni, és láthatjuk Őket szélesvásznon. xD
    Rosszabbak vagyunk, mint az ovisok. :P

    Nekem is felemelő volt, hogy tudtunk beszélni, szegény anyukádat azért sajnálom, dehát az ikrek nem szakadhatnak el egymástól hosszú időre. ;) Még a végén az egyikük belehalna, de szerda hajnalban úgyis eltávozik a TG az örök vadászmezőkre, mert biztos vagyok benne, hogy ezt a szívmegerőltető élményt nem éljük túl. xD
    Tényleg, végrendelkeztél már? xD
    Ha nem, akkor gyorsan tedd meg! Én már megtettem! :P
    Na jó, befejezem, mert még a végén tényleg hoznak nekem egy muszájkabátot, és akkor nem lesz, akinek a kezét széttörheted vagy aki a tiédet széttörheti a látvány hatására. :P

    Csókollak Drága:

    Abyd

    VálaszTörlés