Köszöntök Mindenkit!


Nyíri Eszter Stiga vagyok, diplomás óvónő, amatőr író.

Ezen a blogon találjátok írásaim egy részét - novellákat, gondolatokat, mini-regényeket -, megjelent műveimet és "írói" világom főbb eseményeit, történéseit.

(Használjátok a címkéket!)



Oldalt elérhetitek az alblogjaimat

(Full Moon - Twilight fanfiction, Renesmee és Jacob szerelmének varázslatos története;

Tündérmesém - Anne, egy cseppet sem hétköznapi, nyüzsgő fiatal nő meséje, aki a távoli, ködös Angliában kergeti álmait és a lehetetlennek tűnő szerelmet;

BackStage - a Sacckával közösen komponált sztori, mely egy musicaliskola mozgalmas, színes életébe enged betekintést).



Ha erre jártok és kis világom elnyeri tetszéseteket, hagyjatok nyomot magatok után!



Jó olvasást, keltsük életre a mesét!



Stigu _@/”




2011. december 22., csütörtök

BOLDOG SZÜLINAPOT! - 2 éves a blog

Sziasztok!


Egyelőre csak egy kishír érkezik (bár nem is olyan kis dolog ez szerintem). A főblog ma ünnepi MÁSODIK SZÜLINAPJÁT! 

 



Két éve éppen ezen a napon szilárdult meg bennem az elhatározás, hogy akkor most aztán komolyan írni fogok és blogolni, majd hirtelen felindulásból létre is hoztam ezt az internetes felületet. :))

Azóta sok minden történt, sok víz lefolyt a Dunán, párszor (szerintem többször, mint ami még egészséges :D) meginogtam, de mindig visszataláltam ide. :) Megszületett és felcseperedett a Full Moon története, szerelmes lettem az írásba, rengeteg új ötlet látott napvilágot, és pár már a létezés útjára is lépett (pl. a Tündérmesém és a BackStage), és pár még várja, hogy eljöjjön az ideje. :)

Nagyon örülök, hogy sok-sok rendszeres olvasó jár vissza ide is, meg a többi alblogra is, sok látogató talál rám. Ezalatt a két év alatt 5 különböző helyen jelent meg írásom nyomtatásban (remélem, jól számoltam), amit nagyon nagy dolognak érzek.

Köszönöm a támogatóknak, hogy támogatnak, a láthatatlanoknak, hogy észrevétlenül is mögöttem állnak, a kritikusoknak, hogy néha kapok tőlük egy-két pofont és mindenkinek, hogy itt van velem. :)


A nagy nap örömére este hozok nektek valamit! :) (De most el kell rohannom moziba. :D)




Kellemes Ünnepet előre is mindenkinek!


Stigu









_@/"

5 megjegyzés:

  1. Gratulálok Stigum a blog születésnapjához. Sok örömöt, sikerélményt, ihletet kívánok!
    Puszi: Judit

    VálaszTörlés
  2. Judit!

    Köszönöm. Mindent! :)

    Pusz: Stigu _@/"

    VálaszTörlés
  3. Szia, Cica!

    Én is gratulálok! :)
    Nemrég jöttem rá, hogy nálam meg a honlap 1. és a régi főblog 2. születésnapja majdnem egy napra esik. :D
    A honlap január 27-én lesz 1 éves, a régi főblog pedig január 28-án lenne 2 éves. :D
    Atyussal pont jól időzítettük a megnyitást. :)

    Pussz.
    Aby <(@ˇvˇ@)>

    VálaszTörlés
  4. Ja, és remélem, hogy még sok-sok évet megér ez a blog, és az ihletmanónak mindig lesz kedve és ereje, hogy továbbsegítsen téged az úton. :)

    Jó éjt, Csajszi! :) És Boldog Karácsonyt! :D



    <(@ˇvˇ@)>

    VálaszTörlés
  5. Szia, Aby!

    Nah, akkor jól lett időzítve a dolog. :)

    Köszönöm a jókívánságokat! Remélem, hogy itt leszek még egy ideig... aztán pedig majd a polcokon. :))

    Pusz, Boldog Karácsonyt és Szülinapot! :)

    Stigu _@/"

    VálaszTörlés