Köszöntök Mindenkit!


Nyíri Eszter Stiga vagyok, diplomás óvónő, amatőr író.

Ezen a blogon találjátok írásaim egy részét - novellákat, gondolatokat, mini-regényeket -, megjelent műveimet és "írói" világom főbb eseményeit, történéseit.

(Használjátok a címkéket!)



Oldalt elérhetitek az alblogjaimat

(Full Moon - Twilight fanfiction, Renesmee és Jacob szerelmének varázslatos története;

Tündérmesém - Anne, egy cseppet sem hétköznapi, nyüzsgő fiatal nő meséje, aki a távoli, ködös Angliában kergeti álmait és a lehetetlennek tűnő szerelmet;

BackStage - a Sacckával közösen komponált sztori, mely egy musicaliskola mozgalmas, színes életébe enged betekintést).



Ha erre jártok és kis világom elnyeri tetszéseteket, hagyjatok nyomot magatok után!



Jó olvasást, keltsük életre a mesét!



Stigu _@/”




2013. július 4., csütörtök

Gyermekkorom egy napja - Novella



Sziasztok ezen a szép nyári napon! :)


Egy újabb novellácskát hoztam nektek, amit még tavaly nyáron írtam, és (mint a címe is mutatja) egy kisgyerek egy napjáról szól.

Kíváncsian várom a véleményeteket! :)

Jó olvasást!









Gyermekkorom egy napja



Reggel simogató hang és lágy érintés ébresztett – a lüktetés, a szavak dallama régről ismerős volt: mióta csak érzem, hogy létezem, hallom ezt a puhaságot. Az érintés melengetett, még akkor is, ha bőröm hidegnek érzékelte. Ahogy a karok a mellkashoz öleltek, felém lendült téveszthetetlen illata; körülhullámzott, betakart, elöntött. Selymes csókot lehelt a hajamba, homlokomra, álom-langyos arcomra. Álmomban is így tartott magához, és én megnyugodtam benne.
Még szinte aludtam, mikor megtisztított, lecserélte ruhám. Csendessé ringatott jelenléte. Utána ebben a féléber állapotban megkaptam a reggelimet, ami halványan emlékeztetett a volt-időkre, mikor még rátapadva ettem – ami már nincs…
Együtt kiscipőt húztunk, és csak sejtettem, hová igyekszünk. De reméltem, hogy nem, hogy ma Vele maradok. A napfényes kint sétáltunk, kezünk szorosan összekapaszkodott. Én hallottam, értettem a dallamot, de nem tudtam, mit is jelent.
Ugyanazt jelentette. Pedig már annyiszor sírtam: Ne! Ne kelljen Nélküle lennem!
A legvégső percig reméltem, hogy most nem az lesz, mint múltkor: reméltem, mikor megérkeztünk, reméltem öltözés közben, reméltem, mialatt pakolászott, reméltem, ahogy szorosan ölelt. De aztán megint eltolt magától – csak egy parányit, mégis rögtön kértem: Ne! Most sem hallotta meg. Hátat fordított – a béke illata elsuhant utána –, és kikopogott a kapun. Elhagyott újra. Pedig kértem: Ne!
Az a másik… suttogott nekem, hogy visszajön, hamarosan, csak egy kis idő, hiszen megmondta. De ő nem úgy suttogott, nem azon a dallamon, nem úgy szorított magához.
Megígérte! Mindig megígérte, hogy siet, de az idő hatalmas volt, míg visszatért.
A másik bevitt a rengeteg játék közé. Az enyémek jobbak! Azok mind csodaillatúak, és nem kell odaadni senkinek. Ezek hűvösek, kopottak, folyton elveszi tőlem valaki – vagy a kicsi, vagy a nagy. Most is, mire megtetszett egy, le kellett rakni.
Asztalhoz ültettek, megetettek, pedig cseppet sem voltam éhes. Nem is ízlett, csak piszmogtam vele. Utána nem kaptam vissza a játékot, kivittek a napra. Ott aztán csuda sok dolgot nem lehetett – mire az egyiket megértettem, jött egy másik. De a fény szép volt, csillogott a homokon, a kavicsokon, a kifolyt vizeken. Nézegettem, nézegettem, miközben vártam, hívtam vissza a békémet. Mellettem dalolt a másik; a hangja megpuhult, de még így sem annyira, mint az Övé.
Mikor újra bementünk, már nagyon akartam, hogy visszatérjen. Előtte még szárazra cserélték a nedves pelust, megmosták koszos kezeimet, elém tették az íztelen ebédet. Nem szerettem! Amit Ő ad, sokkal jobb.
Aztán végre megjött. Átölelt, lágyan susogott, hogy visszahozza boldogságunk. De én csak haragudtam…
Megint sétáltunk, pedig már alig bírtam lépni magammal. Hívott a finom, pihentető sötétség.

Mire felébredtem, már megbocsátottam Neki. Az illata, a karja megölelt, a dala beterített. Jó sokat ettünk, majd a kertbe mentünk, és csak játszottunk, játszottunk, míg a fény el nem tűnt. Gondtalannak éreztem magam, mint mindig, ha együtt vagyunk.
A meleg fürdővíz elbágyasztott; ahogy letörölgetett, már nehezen maradtam ébren. Bevitt a szobámba, szorosan megölelt, rajtam hagyta illatát, majd letett a macim mellé.
Szelíd hangja elringatott, betakart… és álmomban is velem maradt.















_@/" 

2 megjegyzés:

  1. Ugyan a bejegyzés témájától egy kicsit eltér, de...
    Kaptál tőlem egy díjat. A legjobb blogét! :)
    Van vele egy kis tennivaló is, úgyhogy ha lesz időd, kedved, akkor olvasd el:
    http://roselynkonyv.blogspot.hu/2013/07/liebster-blog-award.html
    :D:D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nagyon szépen köszönöm, hogy rám gondolhatnál, de sajnos nem fogadhatom el a díjat, mert része vagyok egy "kampánynak", ami a "Szavakat a díjak helyett" nevet viseli, így semmi ilyen dolgot nem teszek ki és küldök tovább.

      Még egyszer köszönöm, hogy rám (is) gondoltál!

      Üdv: Stiga _@/"

      Törlés